gimp1.0.4 + gtk+ 1.2.0 ?????????????

Kaminakis Nikos nickam at venus.cs.teiher.gr
Tue Apr 6 15:47:12 EEST 1999

On Tue, 6 Apr 1999, Christos Ricudis wrote:

> Hello Linux-greek-users!
>
>   On 05 Apr 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "gimp1.0.4  + gtk+
> 1.2.0 ?????????????":
>
>  L> This version is no longer distributed along with the Gtk toolkit;
>  L> you'll have to grab and install it separately.  Please install
>  L> Gtk before configuring the GIMP for compilation. This GIMP requires
>  L> GTK 1.2.0 or later.
>
>  L> wraia ..toso kairo mas gkastrosan oti den paizei to gimp 1.0.* me
>  L> gtk1.2.* kai twra leei paizei ............
>
> E, kairos den htane? O monos logos poy zouse akoma to GTK 1.0 htan to GIMP.

mwre kairos htan ..den diafwnw ...alla toso kairo evlepa to gtk1.0.* me to
gimp kai eixa mia ara oti isws to gtk1.0.* 0a ginotan compiled xwris polla
polla provlhmata. twra omws??? "le poul!!" :>>

>  L> ase omws pou gia na valeis gtk 1.2.* prepei na
exeis enable-
>  L> threads pou gia na exeis threads kai na sou paizoun teleia prepei na
>  L> exeis glibc2 systhma....
>
> Den einai aparaithto. Kai sthn libc5 moy eixa pthreads. Den htan toso
> oloklhrwmeno to support oso einai sthn glibc2, alla douleye. De nomizw na einai
> aparaithto na exeis glibc2 gia na baleis gtk...

exw kai gw kati libc-pthreads se rpms ta vazw mesa kai 3ana ton poulo...
to zicq h0ele na xrhsimopoihsei pthreads, kai kolouse sto compile...
ara 3ana "le poul!!" :>

o night nomizw egrapse gia threads se console.....
alla gia X ??...

>  L> pou symainei oti gia na pas se glibc2 prepei
>  L> na sou vgei o patos. dhladh asta na pane sto diaolo :((((((((((((
>
> Reinstall, reinstall, reinstall. Aksizei mia xaroula ton kopo.

dhladh ???? reinstall kainourgia distribution h' upgrade manually se
glibc2

> Kai mhn ksexnate: ******* 8anatos ston volkerdig *********

nti einai autou tou "volkerdig" ?????

nikolas