Cron Daemon

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Apr 6 13:53:02 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 05 Apr 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "Cron Daemon":

 L> Diavazontas ta manual tou cron kai crontab eida oti prepei to
 L> crontab na

 L> # run-parts
 L> 01 * * * * root run-parts /etc/cron.hourly
 L> 02 4 * * * root run-parts /etc/cron.daily
 L> 22 4 * * 0 root run-parts /etc/cron.weekly
 L> 42 4 1 * * root run-parts /etc/cron.monthly

Prwth fora to blepw ayto to pragma. Oi Linux distributors den exoyn to 8eo
toys.

Enas apo toys logous poy moy aresei to FreeBSD einai oti o ka8e - ma ka8e -
malakas distributor toy linux nomizei oti kanei th zwh mas pio eykolh
pros8etontas ena karo proprietary extensions sto distribution toy xwris na
katsei na skeftei ena leptaki ti synepeies mporei na exei ayto sto system
administration kai sthn aytomath egkatastash programmatwn.

Ase poy merikoi merikoi (lege me redhat) den kanoyn KAN document ta
distribution-specific merh toy systhmatos kai se anagkazoun na psaxneis sta
tyfla.

Ase poy merikoi merikoi (lege me Slackware) den exoyn apofasisei akoma an 8a
moiazoyn perissotero sto BSD h sto System V kai telika apofasizoyn na moiazoyn
monaxa ston eayto toys kai bombardizoyn syneidhta ka8e prospa8eia typopoihshs
twn linux distributions.

Ase poy merikoi merikoi (lege me SuSE) kamwnontai oti einai kapws pio
synhdeitopoihmenoi s'ayto to 8ema apo toys ypoloipoys kai allazoyn epeidh-etsi-
toys-gkablwse to default runlevel specification toy System V :

SuSE :

# runlevel 1 is multi-user without network
# runlevel 2 is multi-user with network
# runlevel 3 is multi-user with network and xdm

System V :

     1         Put the system in system administrator mode.
     2         Put the system in multi-user mode.
     3         Extend multi-user mode by making local resources available over
the network.

"FERTE MOY TWWWWRA ENA DREPANIIIIIIII NA KOPSW TIS FLEBES MOYYYYYY!"

(kai mhn petaxtei o kserw poios kai pei tipote gia to debian, giati ante twra
:>)

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr