gimp1.0.4 + gtk+ 1.2.0 ?????????????

Alexander Yohalas agio at intranet.gr
Mon Apr 5 14:42:15 EEST 1999

Kaminakis Nikos wrote:

[...xrats!...]

> This is version 1.0.4 of the GNU Image Manipulation Program.
> This version is no longer distributed along with the Gtk toolkit;
> you'll have to grab and install it separately.  Please install Gtk
> before configuring the GIMP for compilation. This GIMP requires
> GTK 1.2.0 or later.

[..xrats!..]

> wraia ..toso kairo mas gkastrosan oti den paizei to gimp 1.0.* me gtk1.2.*
> kai twra leei paizei ............
> ase omws pou gia na valeis gtk 1.2.* prepei na exeis enable-threads
> pou gia na exeis threads kai na sou paizoun teleia prepei na exeis glibc2
> systhma....pou symainei oti gia na pas se glibc2 prepei na sou vgei o
> patos. dhladh asta na pane sto diaolo :((((((((((((
> gamwto ..kai eixa mia xara............

Den jerw an se boh0aei ayto, alla egw to Septembrio eixa parei to
Aggliko periodiko PC plus ('h htan to PC review;;; den 0ymamai twra),
poy eixe mazi mia SuSE distribution. Sto spiti (opws ki edw) exw arketa
palio Linux, kai me libc5 (Slackware 3.4). To CD perieixe toso to GIMP,
oso kai to gtk se RPMs( se binaries). Ta egkatesthsa me to programmataki
rpm2cpio (poy epishs periexotan sto CD) kai to GIMP moy doyleyei mia
xara. Den 0ymamai, bebaia, akribeis versions twn programmatwn, alla to
GIMP htan 1.0.kati.

AlxUnderNet :-) 42
--
Alexander Yohalas, Computer Engineer       |E-mail:
R & D Dept., INTRACOM S.A.                 |agio at intracom.gr
P.O.Box 68, 19002 PEANIA, Attica, GREECE   |agio at intranet.gr
Phone: (+30 1)6690335, Fax: (+30 1)6860446 |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr