glibc2 upgrade......

Kaminakis Nikos nickam at venus.cs.teiher.gr
Mon Apr 5 11:35:10 EEST 1999

Geia xara...
diavasa to glibc2 HOWTO gia na dw pws 0a kanw to systhma mou upgrade apo
libc5 se glibc2.
perigrafei 2 kyrious tropous (kai enan trito, kapws polyploko opws leei)
o enas einai na kaneis kati san test install, gia na mporeis na thn
vgaleis sto mellon.
o allos gia na valeis thn glibc san primary C library

erwthsh... pes oti kaneis compile to systhma sou me ton ena h' ton allon
tropo.. ta palia binaries pou exeis ftia3ei me compile 0a paizoun??

to exei dokimasei kaneis auto ?
exei kaneis dokimasei to hackpack pou anaferei h Caldera ?

euxaristw :))

nikolas

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr