Eggrafh Audio CD- 0orybos sto prwto track

Alexander Yohalas agio at intranet.gr
Mon Apr 5 09:36:36 EEST 1999

Geia xara.
Exontas grapsei dyo Audio CD me to X-CD-Roast (me xrhsh toy cdparanoia
gia audio extraction), parathrhsa oti kai sta dyo, sthn arxh toy prwtoy
track kanei ena arketa dynato "Tsak".
  To mono poy mporw na parathrhsw einai oti to audio extraction to eixa
kanei me allo programma ligo kairo prin (ta tracks htan se WAV arxeia)
kai oti otan phga na kanw thn eggrafh sthn arxh to X-CD-Roast moy ebgaze
ena mhnyma oti to arxeio toy track den htan akribes pollaplasio twn
2500-kati bytes (to mege0os twn paketwn twn audio CD, ypo0etw) kai
paizontas brhka oti xrhsimopoiwntas thn epilogh "Fix Wav files" 'h kapws
etsi, ta egrapse telika.
  Jerei kaneis ti mporei na ftaiei, exei symbei se kanenan allo ayto;
Ftaiei to oti ekana to extraction me allo programma, 'h kati allo; Kai,
to kyriotero, jerete kamia lysh;
Eyxaristw ek twn proterwn,
AlxUnderNet :-) 42
--
Alexander Yohalas, Computer Engineer       |E-mail:
R & D Dept., INTRACOM S.A.                 |agio at intracom.gr
P.O.Box 68, 19002 PEANIA, Attica, GREECE   |agio at intranet.gr
Phone: (+30 1)6860902, Fax: (+30 1)6860446 |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr