Sxetika me setuid

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Sat Apr 3 19:42:50 EEST 1999

> To suid bit otan einai on shmainei pws otan ektelesei kapoios to programma
> pou to exei on, auto 8a ektelestei san na to trexei o owner tou arxeiou.
>
> Dhladh an esu exeis to executable "chfn", to opoio xrhsimopoieitai gia na
> allazei o ka8e user to finger name tou kai shnepws prepei na mporei na
> grafei sto /etc/passwd file, auto prepei na einai suid root, dhladh na exei
> owner ton root kai to suid bit on, etsi wste otan to ekteleis na eisai
> ousiastika o user root kai na mporeis na grafeis se files pou mono o root
> exei dikaiwma na grafei.
>
> To suid fainetai an einai on n' oxi an anti gia p.x.:
>
> -rwxr-xr-x ena file einai
> -rwsr-xr-x
>    ^

Thanks George gia thn ekshghsh to katalava plhros.

Den hksera oti kapia files trexoun mono apo ton user kai oxi apo thn group.

Profanos afto einai einai enas tropos asfaleias oste na mhn kanei to kethe melos ths root group

oti thelei.

Filika,

Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr