Ricudis signature

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Apr 2 01:43:20 EEST 1999

Hello Sakis!

  On 01 Apr 99, Sakis Kanaris wrote to Christos Ricudis with subject "Ricudis
signature":

 >> Prof:    So the American government went to IBM to come up with
 >> a data encryption standard and they came up with ...
 >> Student: EBCDIC!

 SK> Epeidn to blepw kairo twra, dev mou to e3ngas va to katalabw?

o EBCDIC einai to antistoixo toy ASCII kwdika poy xrhsimopoieitai sta
minicomputers kai mainframes ths IBM (opws kai se diafora alla systhmata xarin
symbatothtas). Shmainei Enchanced BCD Interchange Code, kai einai apey8eias
apogonos ths BCD kwdikopoihshs poy xrhsimopoioutan gia akeraious ari8mous apo
tis prwtes meres twn ypologistikwn systhmatwn.

Exei diafora yperoxa features poy mono h IBM kserei na ftiaxnei, toy eidous
"mh-synexomenh, mh-leksikografikh akoloy8ia grammatwn" (anamesa sto r kai to s
yparxoyn alla 8 symbola metaksy twn opoiwn kai to ~. Kanei ton programmatismo
sort routinwn apo aggareia diaskedash!). Einai "backwards-compatible" me to
ASCII standard (oi prwtoi TESSERIS control codes einai IDIOI! Ti allo 8elete!).
Exei antikatasthsei diafora "axrhsta" punctuation codes tou ASCII me xrhsimous
kai polyxrhsimopoihmenous symbolismoys opws gia paradeigma to symbolo "3/4" kai
to "Pilcrow Sign".

O kyrioteros logos poy protimatai apo thn IBM anti toy ASCII standard einai gia
na empodisei toys pelates ths na xrhsimopoihsoun OTIDHPOTE allo ektos apo ta
systhmata ths.

H ypografh mou koroideyei ayth akribws thn tash ths IBM. O ka8hghths anaferetai
ston kryptografiko kwdika DES (epishs dhmiourghma ths IBM - me parembaseis apo
thn NSA poy fhmologeitai oti periorizoyn thn isxy toy). O foithths petagetai
kai leei "EBCDIC" anti toy swstoy "DES".

--
Christos Ricudis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr