U.P.S. , dialin

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Thu Apr 1 19:08:14 EEST 1999

Ειναι να γίνει μια αγορά U.P.S. για το linuxακι στην δουλεία
μου (δουλεύει σαν server και το χρειάζεται) και δεν ξέρω αν
πρέπει να προσέξω κατι σχετικά με την serial που θα εχει.
Εχει κανένας ιδέα απο αυτα? μπας και ειναι ολα ιδια (οσο
αφορά την σειριακή τους) και επίσης αν εχετε ιδέα για κανενα
προγραμμα για τo κλεισιμο και επανεκκινηση μεσω του UPS ?

Thanks παιδες anyway!

Ασχετο αλλα στο dialin που εβαλα αν δεν εχω στο pap-secrets
τα ονοματα των χρηστων που τους επιτρεπεται η συνδεση δεν τους
αφηνει να κανουν connect παρολο που το password δεν το ελεγχει
απο το ιδιο αρχειο αλλα απο το /etc/passwd (λογο της παραμετρου
login στο ppp) ολα αυτα σε rh 5.2 και mandrake 5.3  και με το mgetty
να ακουει στo δευτερο modem (ttyS2) με το DAUTO_PPP ανοικτο αν
και πιστεύω οτι κατι εχω κανει στα options  του PPP.

tsao kai thanks....

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr