Απ: Kalo h kako...pantws ragdaia nea!!!!

Michalis Kabrianis mkab at forthnet.gr
Wed Sep 30 21:30:21 EEST 1998

On 30-Sep-98 Antonis Tsolomitis wrote:

>> Kala, min frikaroume ki olas. Einai gnwsto oti i Applix zitise ayksimena
>> pososta logw ypsilwn pwlisewn tou Applixware, ta opoia i RedHat den edwse,
>> edwse omws i SuSE pou bgazei to Linux Office twra. DEN einai agia i RedHat.
>>

>>> ... kde ...
>
>> Opou ksana, an theleis to pairneis, an oxi, exeis allous 20 WM na
>> dialekseis.
>
> Mporei va eivai gvwsto opws les, alla isws eivai gvwsto movo se eseva.

Swsta exeis dikio. Word of mouth einai profanws.

> Dedomevou tou oti sta sites twv RedHat kai Applix dev avaferetai
> kati tetoio vomizw oti ofeiles va dwseis parapompn.

Den nomizw oti tha deis tetoia anafora se kamia selida, etsi den einai?

ALLA:

Apo ta news tis RedHat i anakoinosi pou eixe bgei:

RED HAT SOFTWARE TO HAND RESPONSIBILITY FOR THE SUCCESSFUL APPLIXWARE OFFICE
SUITE FOR LINUX BACK TO APPLIX INC.

In order to focus exclusively on developing and marketing the Open Source Red
Hat Linux operating system, Red Hat Software, Inc. and Applix Inc. today
announced that Applix Inc will have all future responsibility
for the Applixware Office Suite,
including Sales, Marketing, Product Support, and Quality Assurance.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ante twra eksigise mou esy, giati i Applix dinei to Office suite stin SuSE kai
oxi stin RedHat :-)
Kai se parakalw min mou peis oti to kanei epeidi i RedHat thelei na afierothei
sto Free Software, giati tha se rwtisw kai gw giati synexizei na dinei to Motif
kai to CDE.

> Telos pavtwv n RedHat dev eivai agia giati eivai etaireia.

Pali swsta. As to katalaboun aytoi pou tin libanizoun. San etaireia exei
eythynes gia ta proionta tis, alla...

> Oute se koubevta gia to pio distribution eivai kalytero
> 0elw va mpw.

Kanenas den mpike se tetoia koubenta (twra) kai opos blepeis to apofevgw kai gw.

> To 0ema tns QT exei ksavasyzntn0ei.

Sorry, to exasa. Alla den me apasxolei kiolas. O kathenas exei dikaioma na
kanei ton kodika pou grafei oti thelei. An i QT thelei na ton poulaei, me gia
tis me xara tis.

> Oso gia to oti eisai eleu0eros va dialekseis WM, eisai eleu0eros
> va dwseis kai 35.000 kai va baleis Windows. Nomizw oti to
> epixnrnma tns eleu0erias eivai astoxo.

Kala, se afinw na ksanaskefteis tin epixeirimatologia sou. Mperdeveis
leitourgika me Window-managers, dwrean (GPLd kai mi) me emporika kai mallon den
exei kamia sxesi to ena me to allo.

> A.

Michalis Kabrianis
FORTHnet Technical Department