Re^2: grISOXKb

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Tue Sep 29 11:51:09 EEST 1998

Yiannis Mandravellos wrote:

> Kai ego den katafera na doulepsei to grISOXkb sto KDE (den mporo na allakso
> glossa me to pliktrologio) giati den exei sygkekrimmenes odhgies kai oso ki
> an epsaksa den brhka kari...

  To KDE exei dikh toy yposthri3h gia Ellhniko plhktrologio, alla
 apo oso 3erw (as me dior0wsei kapoios pio enhmerwmenos) den exei
 akomh plhrh ypostlhri3h gia tonismenous xarakthres opws toys
 grafoume sthn Ellhnikh grafomhxanh, patwntas dhladh prwta to
 plhktro tou tonou kai meta to fvnhen pou 0eloume na tonisoume.

  To grISOXKb-1.2 apo thn allh, basizetai apokleistika kai mono
 sto XKB extention tou X11R6.1+. Dhladh, an o X-server kai ta
 applications pou trexei kaneis xrhsimopoioun biblio0hkes tou
 X11R6.1 h metagenesteres, tote ta XKB maps tou grISOXKb-1.2 0a
 doulepsoun. Prepei bebaia na ginei swsta h egkatastash twn
 aparaithtwn arxeiwn gia to XKB, kai meta na ginei h allagh se
 dyo grammes tou XF86Config pou aforoun sto plhktrologio. H
 automath diadikasia egkatastashs parexei kapoia boh0eia, alla
 den einai "panakeia". Se arketes periptwseis prepei kaneis na
 kanei ta bhmata ths egkatastashs "xeirokinhta". Wraio 0a htan
 na yphrxe mia toso "e3ypnh" diadikasia egkatastashs pou na
 prosarmozontan sthn ekastote periptwsh, alla kati tetoio den
 yparxei akomh.

  Katalhgontas: to grISOXKb-1.2 douleuei kanonika me to KDE,
 kai malista ap'oso 0ymamai arketoi pou diabazoun th lista to
 xrhsimopoioun etsi.

  Dhmhtrhs

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr