Sound

Panos redarrow at matrix.kapatel.gr
Mon Sep 28 23:36:09 EEST 1998

Mias kai egine logos gia to kernel de mou lete kai emena pos na kano thn
karta mou (cs4232) na doulepsei?
Exo dokimasei na ftiakso to module alla to sound.o den fortonetai
(insmod sound).
Dokimasa kai me to OSS alla den katafera na to kano na doulepsei oute
ayto.
Kapote eixa katevasei ena arxeio pnp_sound.o apo to site tou DosLinux
(oraio distribution ayto) kai eixa kataferei na akouso hxo... h moira
omos me esprokse se epanegkatastash kai apo tote den exo ksanakousei.
h teleytaia moy apopira eixe apotelesma na fortonetai to sound.o alla me
cat /dev/sndstat den exei oute devices oute tipota (mono ta settings kai
to timer)

Panos.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr