monitor

Achilleas Kotsis achille at eexi.gr
Sat Sep 26 18:56:12 EEST 1998

On Sat, 26 Sep 1998, Nik. Kokras wrote:
> Pragmati yparxei kapoio problhmataki.
> Oi Sony Multiscan dinoun sta 800x600 gyrw sta 72Hz refresh se linux kai 85Hz
> sta win9x
> Sta 1024x800 den yparxei problhma. Otan dokimasa na anebasw sta 85Hz pou
> yposthrizei h Sony100ES pou exw, emfanistike to problhma pou perigrafeis esy
> me thn dikh sou 100Sx (mikrh makrostenh eikona pou den ftiaxnete me tipota).
> To xvidtune epishs den katafernei na dior8wsei poly ta pragmata.
> To 8ema einai bebaia oti gia 13hz diafora, bariemai poly na psa3w gia
> videomodes
> Ypo8etw oti xreiazetai na psa3eis gia thn swsth videomode gia 800x600/85Hz
> Filika
> Nikos Kokras

Apla den exoune katallhlh Modeline ta Xfree apo default

Modeline "800x600" 70.3 800 840 904 1088 600 604 610 632 -hsync -vsync

H parapanw pianei 64.6Khz/102Hz sto diko mou monitor (Sony Multiscan
17SFII)

Peirazontas to 70.3 mporeis na pousareis th suxnothta oso pshla 8eleis,tis
upoloipes parametrous tis peirazeis me to xvidtune wste na sou bgazei
swsta to desktop.Meta kaneis dump to Modeline kai to bazeis sto
/etc/XF86Config (/etc/X11/XF86Config sto Slack 3.5)

      Achilleas Kotsis (Achille on IRC)
achille at eexi.gr , http://w4u.eexi.gr/~achille/

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr