8bit fonts

Nikos KAVOURINOS eos-im at tri.forthnet.gr
Sat Sep 26 01:10:13 EEST 1998

8bit fonts einai oi grammatoseires pou exoun 256 theseis symvolwn,
sxedon oles oi grammatoseires pou einai se xrisi simera, 7bit einai
aytes me 128 theseis symvolwn, spania xrisimopoiountai, yparxoun kai
grammatoseires me perissoteres theseis symvolwn, 9bit, 12bit kai 16bit!!
(px unicode) oi grammatoseires pou ikanopoioun to standard iso-8859
einai oles 8bit (px ta 928 ellinika, antistoixa ta paliotera 927
ellinika itan 7bita).

Demetris Demetriou wrote:

> mipos 3eris kanis an yparxoun 8bit fonts?
> an yparxi tetoio pragma, yparxi kanena programa gia na e3etaso pia fonts
> mu ine 8bit h otidipote allo bit?
>
> Demetris
>
> --
> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr
> Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists :
> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users

----

    EOS -images      Nikos Kavourinos

            tel/fax:  +30-1-8229104
   http://users.forthnet.gr/mob/eos