samba & printing

Kaminakis Nikos nickam at venus.cs.teiher.gr
Fri Sep 25 19:50:33 EEST 1998

On Wed, 23 Sep 1998, George Daflidis-Kotsis wrote:

> On Wed, 23 Sep 1998, Jimmy Z. Stergiou wrote:
>
> > ok etsi epe3e, alla:
> > pos 8a tiposo apo programms (px pine, netscape, pico) se ekeino ton
> > printer?
>
> Nomizw pws apla ena lpr -Pprintersharedname arkei.
>
> Isws xreiastei kai mia kataxwrhsh opws h parakatw sto /etc/printcap .
>
> lp|printersharedname:\
>         			:sh:\
> 					:lp=:\
> 					:rp=raw:\
> 					:rm=printersharedname:\
> 					:sd=/var/spool/output/printersharedname:\
> 					:mx#0:
>
> Elpizw na boh8hsa.
>

> --
> -- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --

re giwrgo dhladh printersharedname= p.x //nickam/HP890C
opou nickam einai p.x to pc kai HP890C einai o ektypwths ?????

opws eipe kai to palikari (pestilence)
mpenw kanonika me ton tropo pou leei ston ypologysth
kanw to "print test.file" kai omws agron ygoraze o ektypwths .....

kamia idea???

nikolas

p.s:ennoeite oti me smbclient mpenw se opoiodhpote allo pc me shared dirs
kai mporw nakanw otidhpote ..

euxaristw :)))

nikolas

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr