Dynamic PPP

Michalis Kabrianis mkabrian at acropolis.net
Fri Sep 25 06:17:00 EEST 1998

On 24-Sep-98 Leonidas Theodoulidis wrote:
> Xairetw thn omhgurh.
> Prin apo ligo kairo esthsa to RedHat 5.1, alla akoma sundeomai ston ISP me ta
> Windows. Ta HOWTOs: "ISP-Hookup" kai "PPP" me katatopisan en merei, alla
> ekeino to "minicom" den mporesa na to kanw na doulepsei. As mou proteinei
> kapoios ena help file, ena site, otidhpote pou 8a mporouse na me boh8hsei na
> parw thlefwno me to modem ston ISP mou kai na apokatasthsw mia syndesh, xwris
> scripts, xwris tipota, etsi me to xeri, na dw ton Netscape na fusaei n'
> anasanw o ermos. Mhn pa8w san ton allon pou to bare8hke to Linux thn prwth
> bdomada. Egw antexw edw ki ena mhna. To xairomai, ti diaolo. Allwste, kalloi
> oi programmatistes kai oi superusers, alla autoi pou metrane telika eimaste
> oloi emeis oi aploi xrhstes. S' autous ofeiletai h epituxia h oxi enos
> leitourgikou. Ti 8a tous 8elame tous mhxanikous autokinhtwn an den uphrxan oi
> odhgoi; Telos pantwn, fluaria ki auth! Sugxwreste thn.
> Isws ap' thn agwnia mou gia ligh (h perissoterh) boh8eia.
>
> Leonidas Thedoulidis
>
> Ergasia   : WindowsNT Administrator
> Oikia       : Windows98 & Linux
> Filodoksia: Unix Superuser

Gia pollosti fora (ma kanenas den diabazei ta archives pia?):
Programma: xisp apo http://users.hol.gr/~dbouras
Odigies genikes: http://www.linux.gr/magaz/05/xisp.html
Odigies eidikoteres gia providers: http://www.linux.gr/magaz/05/xisp2.html

Michalis Kabrianis
mkabrian at acropolis.gr

Note: No Microsoft programs were used in the creation of this message.
If you are using a Microsoft program to view this message, BEWARE!
I am NOT responsible for any harm you may encounter as a result.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr