squick

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Thu Sep 24 22:15:52 EEST 1998

On Thu, 24 Sep 1998, Christos Ricudis wrote:

> Hello All!
>
> Dokimase kaneis to SciTech Display Doctor for Linux ? Exoyn enan X server poy
> xrhsimopoiei toys dikous toys proprietary drivers, se koino binary format gia
> winblows, dos kai linux. To katebasa molis apo to
> ftp://ftp.scitechsoft.com/special/sddbeta kai leei oti kanei diafora wraia
> (autodetection twn plug and pray compatible monitors ktl ktl).

Den 3erw gia to linux, alla dokimasa to paketo tous gia 95 kai mono
problhmata exw meta thn apengatastash. Tespa 8a mou peis, winblows....

Deite epishs mia endiaferousa syzhthsh sto
  http://www.slashdot.org/articles/980827/085220.shtml
me merikous apo tous logous gia tous opoious den prepei na balete
sdd_linux.

Tassos

PS: nai, eimai paranoikos shmera

--
Bassoukos Tassos

As far as I can tell the entire program consists of a routine to flash up
a window which says "Device is not responding to SCSI command".

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr