StarOffice cd

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Thu Sep 24 22:10:12 EEST 1998

On Thu, 24 Sep 1998, Christos Ricudis wrote:

>  L> Xtes sto Papaswthrioy eida ena cd me to StarOffice 4.0.
>
> Re paidia,exei hdh bgei to 5! Den gnwrizw mono an yparxei se alles ekdoseis
> ektos ths germanikhs akoma

Oxi, sto http://www.stardivision.com leei oti h agglikh ekdosh exei
ka8ysterhsei.

Dokimasa thn ekdosh pou dinoune sto 'net (trial? prerelease?).
mou fanhke arketa kalo apo apopsh leitourgiwn (nai! yposthrizei
equations!) , alla den mou aresan diafora pragmata ws pros to layout (8ee
mou, moiazei san na trexw 95 mesa apo VNC!), taxythtas (sto PII/300 me 256
RAM (nai, 256) (psilo)?sernotan (kalytera pantws apo to 4.0) ) kai
sta8erothtas (kollaei se merikes stigmes kai mono to kill -9 boh8aei).

Genika: mallon 8a peisw merika atoma na baloune linux :)

Tassos

--
Bassoukos Tassos

"Never meddle in the affairs of BOFHs, for we have no need of subtlety."
                       -- Bruce in ASR

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr