diald_0_16_tar

Amis Geo avraam at cytanet.com.cy
Thu Sep 24 19:30:20 EEST 1998

Γειά σε όλους τους Λινουξάδες,

    Ο σκληρός μου δίσκος είναι 1,565 Gb και τον έχω διαμοιράσει σε δύο
μέρη. Στο ένα εγκατέστησα το DOS και το WIN95 , δεσμεύοντας  300 Μb,
και στο υπόλοιπον μέρος το Linux.
Με το Linux δεν έχω  συνδεθεί με το Interner ακόμη.  Εχω δυσκολίες στην
σύνδεση με τον παροχέα (ISP).
    Εχω κατεβάση στο Drive C:\ RedHat  το diald_0_16_tar και δεν ξέρω
πως να το μεταφέρω στο linux, σε ποιό κατάλογο του Linux  να το βάλω και
πως να το αποσυμπιέσω για να είναι λειτουργήσιμο.
    Παρακαλώ βοηθήστε με. Ευχαριστώ πολύ.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr