Problhma! Bohqeia!!!

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Thu Sep 24 13:30:26 EEST 1998

epanerxomai sto problhma me to Motif poy eixa janaanaferei prin apo 3-4
meres.

Exw to RedHat 5.0 Linux kai to RedHat Motif 2.0
Exw prospaqhsei na kanw compilation polles fores se stoixeiwdh programmata
Motif (opws xmcolor, xmmixer, klp).
Exw to compilation doyleyei mia xara, den einai dynato na ginei to linking
me thn libXm.a static library. Den jerw pia ti diaolo mporei na symbeainei,
alla exw ftasei sto terma.

Exw steilei polla messages sta newsgroups, exw parei oti koyfh apanthsh
mporei kaneis na fantastei!

To error message poy pairnw einai to akoloyqo:

% xmkmf
imake -DUseInstalled -I/usr/X11R6/lib/X11/config
% make
gcc -O2 -fno-strength-reduce     -I/usr/X11R6/include -I/include  -Dlinux -D
__i386__ -D_POSIX_C_SOURCE=199309L -D_POSIX_SOURCE -D_BSD_SOURCE -D_SVID_SOU
RCE  -DNO_MESSAGE_CATALOG  -DFUNCPROTO=15 -DNARROWPROTO     -c xmcolor.c -o
xmcolor.o
rm -f xmcolor
gcc -o xmcolor -O2 -fno-strength-reduce      -L/usr/X11R6/lib
xmcolor.o -lXm -lXpm -lXt -lSM -lICE -lXext -lX11
/usr/X11R6/lib/libXm.a(XmRenderT.o): In function `ValidateAndLoadFont':
XmRenderT.o(.text+0x20f5): undefined reference to `_Xsetlocale'
make: *** [xmcolor] Error 1

Kapoios moy esteile ena mhnyma oti eprepe na xrhsimopoihsw extra thn
parametro -lXintl sto linking. Dinontas omws mia tetoia parametro moy dinei
error message:

ld: cannot open -lXintl: no such file or directory

O typos moy apanthse ek neoy ws ejhs:
I have the Mootiff v2.0 and an old version of RedHat and it was working
fine.
It also had the libXintl.
                ^^^^^^^^
Ti einai pali ayto bre paidia? Ti soi nea biblioqhkh einai ayth?
Exei kanenas ypopsh toy ti paizetai edw pera?

Exei kanenas akoysei gia asymbatothtes toy RedHat Motif 2.0 me glibc-based
systhmata? Exw psaxei sta newsgroups kai den exw brei kanena problhma, oyte
kai sto site ths RedHat, sta errata pages.

Kapoios poy jerei kala apo programmatismo, mporei na me bohqhsei mhpws ti
einai ayto poy den briskei kata th diadikasia toy linking? Ti diaolo einai
ayto to

In function `ValidateAndLoadFont':
XmRenderT.o(.text+0x20f5): undefined reference to `_Xsetlocale'

Sas parakalw nohqeiste me! Nomizw oti qa kataqesw ta opla!

| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer (N.T.U.A.)          |
| 26, Saranta Ekklision st. | Tel.: +30 1 9346257  FAX: +30 1 9577997 |
| 171 24                    | Mobile: +30 94 774746                   |
| Athens                    | E-mail: pavgeris at usa.net   ICQ: 3972577 |
| GREECE                    | Web: http://members.xoom.com/pavgeris   |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr