RedHat 5.1 & Pontiki & Ellhnika stis formes tou Netscape

Efthimios Mavrogeorgiadis emav at enl.auth.gr
Thu Sep 24 12:49:42 EEST 1998

On 20-Sep-98 Efthimios Mavrogeorgiadis wrote:

> 1) To gpm kollaei otan epixeirw na kleisw ton upologisth. Etsi anagkazomai na
> to epanaferw me to gnwsto apo ta M$Win agaphmeno mas koumpi. Sto dejanews
> proteinoun aplws na mhn trexoume to gpm! Exei brei kaneis kamia kaluterh lush
> gia na dior8w8ei to problhma;

Lush: Trexoume to mouse-test kai katopin me to mouseconfig eisagoume ton tupo
pontikiou pou to mouse-test exei anakalupsei pws exoume, p.x. egw brhka oti
to pontiki mou einai tupou MouseMan (oxi M$ opws nomiza) gi' auto kai to gpm
kollouse kata thn e3odo (pragma omws pou den sunebaine stis prohgoumenes
ekdoseis tou RedHat).

> 2) Sta XFree otan to pontiki metakineitai apo h' pros kapoio para8uro
> e3afanizetai molis akoumphsei th grammh pou orizei to para8uro kai
> emfanizetai
> ena-duo deuterolepta argotera e3w apo h' mesa sto para8uro antistoixa.
> Dokimazontas diafores morfes tou arxeiou XF86Config nomisa pws katafera na
> dior8wsw to problhma alla shmera epanemfanisthke. Einai problhma tou
> pontikiou,
> tou diaxeiristh para8urwn h' tou e3uphreth (server) twn XFree;

Einai problhma ths teleutaias ekdoshs tou XFree86 (SVGA kai S3V).

Lush:

rpm -e XFree86-SVGA
rpm -ivh XFree86-SVGA (apo thn ekdosh 4.2 tou RedHat)
mkdir /temp
cp /usr/X11R6/bin/XFree86_SVGA /temp
rpm -e XFree86-SVGA
rpm -ivh XFree-SVGA (apo thn ekdosh 5.1 tou RedHat)
mv -f /temp/XFree86_SVGA /usr/X11R6/bin

Meta apo ola auta bebaiws den 8a douleuei h automath egkatastash tou
grISOXKb-1.2 tou Boura (egka8istatai men, den douleuei de). Etsi, prepei na
kanete monoi sas thn egkatastash tou grISOXKb-1.1 (egw toulaxiston auth
protimhsa na kanw mia pou thn exw ma8ei ap' e3w ki anakatwta ;-) To teliko
apotelesma einai oti den 8a exete pleon problhma me to pontiki kai 8a douleuoun
kai ta ellhnika.

> [...]
> apo
> konsola), stis formes tou Netscape den mporw na grapsw oute gramma molis
> alla3w
> se ellhnika. Den kanei oute ton gnwsto, kai mh e3aireteo, hxo pou akougetai
> otan prospa8w na grapsw ellhnika sthn konsola. Yparxoun tipote allages sto
> Netscape 4.06 pou dhmiourgoun auta ta problhmata. Sto RedHat 5.0 eixa to
> Netscape 4.04 kai akolou8wntas tis odhgies tou FAQ eblepa kai egrafa ellhnika
> pantou (twn formwn sumperilambanomenwn). Kamia sumboulh kaneis;

Lush: Apegkatastash tou Netscape 4.06 kai egkatastash tou Netscape 4.04 ;-)
Ekei douleuoun ola swsta.

Kai fusika mhn 3exnate pws:

> Ta parapanw lambanoun xwra se Pentium 120, 32 MB RAM, Stealth 3D 2000
> (XFree-SVGA), me pontiki Genius (sumbato me M$) kai epimenoun na mou spane ta
> neura se fvwm95, lesstifwm, afterstep kai kde.

Efthimios Mavrogeorgiadis               ICQ: 12872104
emav at enl.auth.gr                        PGP public key upon request
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr