BSD HACK

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Sep 23 21:25:49 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 23 Sep 98, Linux-greek-users wrote to All with subject "BSD HACK":

 L> Exo ena bsd 3.0 kai exo xexasei to root password, pos mporo na
 L> mpo san root apo tin consola toy?? exei kati san lilo opos to
 L> linux??

Exeis ena TI PRAGMA?!?

An exeis ena 3.0bsd to 8elw TWRA :>

An ennoeis omws ena BSDI/OS 3.0, h apanthsh einai den kserw. Ola ta unices
exoyn ena tropo na mpainoyn se single user mode apo thn konsola. Apo oti
8ymamai sto 4.4BSD to single user mode sou dinei katey8eian ena shell.

H, pare aplws ena set apo boot kai fixup disks apo to FreeBSD
(ftp.freebsd.org), kane boot kai mount me aytes to ufs filesystem sou, kai fix
it manually :^).

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr