zip-drive

Antonios A. Kavarnos Antonios.Kavarnos at hpc.ntua.gr
Wed Sep 23 12:45:57 EEST 1998

> > > Re paidia na rwthsw kai egw kati? Giati oloi proteinete lyseis styl Zip kai oxi tape? An
> >
> > De symfvnv oti oi tainies einai pio grhgores:
> >

> Gia toy logoy to alh6es etreksa shmera ena test sto grafeio opoy exw kai apo ta dyo. Shmeiwsh
> oti den milaw gia eksotika tape (exw ena DDS-3 to opoio ontws petaei, alla opws eipes kai mono
> soy exei ena swro lefta). Antegrapsa ena arxeio 90 MB se ena Zip ths Iomega twn 100MB kai se
> ena tape ths Seagate TR3 1.6GB. H diafora einai yper toy tape. Sygkekrimena to Zip moy edwse
> transfer rate 114Kb/sec enw to tape 153Kb/sec mazi me to xrono poy kanei na diavasei thn
> tainia. Symperasma, epanerxomai se ayto poy yposthriksa sthn arxh, kai pio grhgoros eimai me
> to tape kai exw 15plasia xwrhtikothta apo to zip me 8K peripoy sthn tainia. Shmeiwteon oti kai
> ta 2 tests eginan sto idio mhxanhma sthn parallhlh.
>
> Filika,

Den amfibalv gia tis metrhseis poy les, kai sto sygkekrimeno paradeigma, pragmati to
zip einai pio argo apo thn tainia. Pantvs, gia ZIP h metrhsh to deixnei poly argo.
H Iomega isxyrizetai taxythta panv apo 25MB/min (parallhlo). Ta ypoloia zip-oeidh
exoyn epishs taxythtes tetoies, sthn parallhlh. An einai IDE h SCSI einai poly
pio grhgora. Me liga logia, den ftaei to ZIP, alla to prvtokollo ths parallhlhs,
poy to ueleis, gia na einai metaferto to ZIP.

O kauenas krinei analoga me ayto poy uelei.

Pantvs o kanonas einai oti oi tainies einai pio megales se xvrhtikothta
kai pio arges se taxythta apo toys diskoys (gia to idio kostos)

Bye,
	Antonis

Antonios Kavarnos (Antonios.Kavarnos at hpc.ntua.gr)
          National Technical University of Athens