Provlimata me to pliktrologio kai to RH5.1 linux!!!

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Tue Sep 22 06:34:39 EEST 1998

-----Original Message-----
From: Tasos Angelis <tasos at scriptnet.gr>
To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
<linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr>
Date: Monday, September 21, 1998 6:39 PM
Subject: Provlimata me to pliktrologio kai to RH5.1 linux!!!

>Edo kai arketo kairo exo mesa sto LAN mou ena linux mixanima.
>Xrisimopoio to Linux mou gia na sindeo to LAN sto InterNEt
>kai gia na xrisimopoio to programma minicom.
>
>Paliotera eixa to RH4.2 linux egkatestimeno.
>Tote loipon ekana telnet apo windows 95 mixanakia tou Lan
>(me to NetTerm telnet client)sto linux kai etrexa to minicom.
>Kai eno tote patousa to ALT+z sto pliktrologio gia na mou vgalei
>tin kentriki othoni tou minicom tora to ALT+z den kanei tipota.
>San na min katalavainei to Linux mou to ALT+z meso telnet.
>Xerei kaneis ti prepei na kano 'i pros ta poia kateuthinsi na
>psaxo?
To problima ine sto telnet profanos para sto linux....den pernaei apo to
telnet o sindiasmos ALT+z ..ara prepei na kanis configure to NetTerm na
pernaei autous tous xaraktires ...

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* My ICQ number is : 9978964                             *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr