Linux - Intranet server & client:Win95 με tcp/ip

I.Ioannou roryt at hol.gr
Mon Sep 21 08:14:32 EEST 1998

On 20-Sep-98 Panahs wrote:
> Έχω σε ενα μηχανημα το red hat linux 5.1 και σε ένα άλλο τα win95. Πώς θα
> μπορέσω να στησω το linux σαν intranet server και το αλλό μηχανημα να κανει
> telnet ώστε να ελεγχω απο εκει το linux.Εχω καρτες δικτυου ethernet.

Απλά

1) βάλε κάποιο IP στο Linux σου. Μπορεί ήδη να έχεις - κοίτα τι σου απαντάει
το ifconfig για eth0, ή κοίτα τι έχει μέσα το /etc/hosts :

# For loopbacking.
127.0.0.1       localhost
# For intranet
192.168.1.1             linux.mynet.gr linux
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
(όχι το 127.0.0.1 , αυτό το έχουν όλα)

An then exeis den mporw na se bohthiso - den kserw sto RH pws allazeis IP (sto
Slackware einai netconfig)

2) βάλε TCP/IP στα WIN
(ControlPanel->Network->Add->Protocol->Microsoft->Tcp/Ip, στα properties βάλε
κάποιο Ip address (πχ αν το Linux έχει 192.168.1.1, βάλε τα Win 192.168.1.2,
192.168.1.3 κ.ο.κ) Υπόψη βάλε σε όλα τα μηχανήματα το netmask του Linux
(πχ 255.255.255.0)

3) αν δεν θέλεις να δείνεις αριθμούς αλλά ονόματα (πχ telnet linux αντί για
telnet 192.168.1.1) βάλε όλα τα IP/ονόματα των εσωτερικών μηχανημάτων στο
/etc/hosts, και αυτό αντέγραψέ το σαν hosts στο directory των Win, σε όλα τα
win.

4) και μετά κάνε telnet (πηγαινε και στο ftp://argeas.argos.hol.gr/Telnet-Win32
να πάρεις και κανένα σοβαρό telnet)

> Υπάρχει κάπου που να μπορείς να βρείς απο το μηδέν (χωρίς να ξέρεις για
> TCP/IP και λοιπά) κανένα HOWTO?

Για αυτό που ζητάς δεν χρειάζεται ολόκληρο HOWTO, πιστεύω ότι τα παραπάνω σου
φτάνουν, ψάξτο λίγο και θα τα βρείς -αλλιώς εδώ ήμαστε.

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr