Problhma sthn egkatastash tou staroffice

Christos Kanellopoulos ckane at skiathos.physics.auth.gr
Sat Sep 19 12:07:31 EEST 1998

  Kalispera se olous !
    Eimai enas RH5.0 user. Edw kai arketo kairo exw katebasei to StarOffice
xwris omws na mporw na to egkatasthsw. O logos einai to oti me to pou ektelw to
script setup sto directory tou staroffice pairnw to ejhs mhnyma :
line 1:syntax error at token 'I' expected declerator; i.e. File...
kai sth synexeia :
script error
  An kaneis exei antimetwpisei paromoio problhma kai mporei na m boh8hsei 8a
hmoun eygnomwn.
  Eyxaristw ek twn proterwn
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr