hard links - soft links

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sat Sep 19 06:05:43 EEST 1998

On 18-Sep-98 Gouvalis Alkiviadis wrote:
> Mia kai ila me gia hard links, pote xrhsimopoioyme hard kai pote soft links;
> (ta man pages den einai kai toso diafvtistika)

Pera apo tis eksigiseis tou Rucidi : to soft link apla "deixnei" se kati allo.
Einai arketa eyelikto (apo filesystem se filesystem, arxeia, special arxeia,
directories k.o.k. An ayto pou "deixnei" sbistei, tote apla einai "broked" dhl
"deixnei" sto keno.
Antithetws to hard link (aman re Cristo - ti antipatheia kai ayth gia ta hard
links) prosthetei +1 ston metrhth "xrisimopoihshs" toy arxeiou. Kai sta U*ix
gia na sbeistei pragmatika ena arxeio apo ton disko prepei aytos o metrhths na
ftasei to 0 (dhl. to arxeio na exei 0 hard links). Egw gia paradeigma an thelo
na xrisimopoihsw ena arxeio me ena amfibolo programma, kai yparxei periptwsh na
xasw to arxeio, to kanw hard link me kapoio allo onoma. Kai ypopsi, to arxeio
den "brisketai mesa" se kapoio directory, oute exei kapoio onoma. To hard link
exei kai to onoma kai thn...xarh :-) (enoo thn thesi mesa sto directory)

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr