X11

Stelios Bounanos sb at otenet.gr
Fri Sep 18 23:09:09 EEST 1998

On Fri, 18 Sep 1998 10:58:21 +0300, nmav at i-net.paiko.gr (Nikos Mavroyanopoulos)
was rumoured to have said about `` X11 '':

> Otan allazo apo ta xfree se konsola (me ctrl+alt+fx) kai epistrefo
> pali se auta to mouse den doulevei sosta... Den kanei click katholou
> enw kineitai kanonika... An diladi thelo na pieso ena koumpi ok, auto den
> ginetai me tipota... Auto mou symbainei stin 1024x728 analysi...
> Sthn 800x600 den yparxei kanena tetoio problima.

To idio sumbainei kai se emena, me mia matrox millenium II pci se
1152x864. Anaferw to montelo ths kartas giati sthn stealth 3d 2000 pou
eixa prin de ginotan auto... Mhpws exeis millenium II? :)

Pantws se emena to pontiki (2 button M$ serial, me Emulate3Buttons) 3ekollaei
me ena mesaio click, gia dokimase to otan 3anaginei.

Exei parathrhsei kaneis allos paromoia symperifora?

Regards,
sb.

--
 "Men of lofty genius are most active