Re^2: ti server xrnsimopoiouv?

Georgatos Photis gef at zenon.ceid.upatras.gr
Fri Sep 18 14:54:45 EEST 1998

Christos Ricudis wrote:
> To megalytero FTP site ston kosmo pantws trexei se FreeBSD :>

Ayto den einai mphxth, giati to FreeBSD einai aderfaki tou Linux
(estw kai eterothales :-).

To FreeBSD einai ejairetiko, kai se eidika texnika shmeia kalytero apo
to Linux
(endeiktika anaferw ton kwdika poy ylopoiei to networking,
to filesystem se character oriented I/O klp).

To FreeBSD enswmatwnei kwdika pou trexei me emulation Linux binaries.
Malista, syxna oi idioi parotrynoyn tis etairies na ftiaxnoun binaries
gia Linux gia na aggiksoun megalytero userbase (dekaplasio dhladh).
Ektos aytou to FreeBSD den exei to periballon xrhsth ws proteraiothta.

O kosmos tou FreeBSD blepei genika to Linux me sympathia, giati
to Linux exei janazwntanepsei to UNIX.
Mazi me to Hurd, OpenBSD, NetBSD apoteloun thn oikogeneia Freenix.

Den apokleietai sto mellon na asxolithoume poly me to freebsd.
Ante na bgei h ekdosh 3.0...
Egw pantws den tha eixa kanena problhma me ena CDaki me 5 free
leitoyrgika,
opou dialegw ton pyrhna oti wra thelw.

Kai gia aytous pou twra problhmatizontai ean prepei na epilejoun to
*BSD,
toys enhmerwnw oti h basikh diafora metajy aytwn kai toy Linux, einai
h adeia xrhshs GPL. Ta *BSD exei mia allh filosofia peri toy "free",
gegonos poy dhmioyrghse problhmata sto parelthon (tha sas arese na
paroun
ton kwdika sas xwris na tou allajoun tipota kai na ton poulane ws diko
tous?)

To Linux exei sysswreysei kosmo me pollh anoikth filosofia kai diathesh
gia dialogo stis sxediastikes epiloges.
Opws eixe pei kai kapoios sto Internet: "Linux is a much better place to
be"

--
|  Georgatos Photis    |   University of Patras,                      |
|  G    EEE  FFF       |        www:  http://www.ceid.upatras.gr/~gef |
|  G  G E    F         |     e-mail:  mailto:gef at ceid.upatras.gr      |
|  GGGG EEEE F         |      phone:  +30-61-437249                   |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr