IP V6

Fotis Andritsopoulos fandrit at duth.gr
Fri Sep 18 09:37:26 EEST 1998

Ousiastika ektos apo ton kernel 8eleis kai ta nea binaries twn ifconfig
ktl wste na yposthrizoun v6. Ayta 'h ta pairneis se binary morfh apo to
URL pou anafer8hke se prohgoumeno e-mail 'h kaneis compile glibc ktl ktl
ktl. (Proteinw to prwto gia arxh)

		|         Fotis Andritsopoulos		 |
		|    Democritus University of Thrace	 |
		|	 Department of Electrical	 |