Re^2: Re^2: KDE/Gnome

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Sep 16 22:20:31 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 16 Sep 98, Linux-greek-users wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
Re^2: KDE/Gnome":

 L> Opos kai na einai, opoiadipote adeia einai kalyteri apo autin tou
 L> typou ftiaxno software kai to dorizo stis etairies. Etsi autes bazoun
 L> merika features parapano kai to poulane san diko tous pia. Giati loipon
 L> na ftiaxei kapoios software gia ta X (i katw apo tin license autwn).

Na sou ypen8ymisw oti ayto to epitrepei mia xaroula kai to GNU license?

Eley8eria DEN shmainei "apokleismos ths emporikhs ekmetalleyshs" - isa isa. Ean
kapoios exei th dynatothta na epibiwsei poylwntas GPL'd software, ayto shmainei
isa isa oti ayto poy poylaei einai shmantiko gi aytoys poy to agorazoyn, kai gi
ayto to kanoyn, enw 8a mporousan na to kanoyn download. MAGKIA ths redhat poy
EPIBIWNEI EMPORIKA poylwntas free software. H redhat DEN zei apo to CDE oute
apo to Motif. Zei apo ta CD kai apo ta support contracts.

Eley8eria shmainei "apokleismos ths dynatothtas toy allou gia apokleistiko
elegxo". Einai my8os oti h emporikh epityxia proapaitei apokleistiko elegxo toy
pwloumenou proiontos. Oi periptwseis RedHat, Caldera, Walnut Creek, SuSe, ktl,
apodeiknyoyn akribws ayto.

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr