Kernel 2.2

Georgatos Photis gef at zenon.ceid.upatras.gr
Wed Sep 16 20:06:59 EEST 1998

Christos Ricudis wrote:
> Olo to setup toy redhat xwrizetai basika se 2 tmhmata, apo to ligo poy to exw
> dei :
>
> Ta configuration files kai scripts sto /etc/conf (opoy ginetai enas sxetikos
> xamos, alla einai aplws 8ema synh8eias kata th gnwmh moy)
> Kai to standard SysV layout apo S kai K scripts sto /etc/rc?.d. Auto ksenizei
> poly kosmo sthn arxh, alla h eyeliksia toy einai foberh an mpeis sth filosofia
> toy. (Syn to oti xrhsimopoieitai praktika se ola ta ypoloipa Unices ektos toy
> BSD).
>
> Olo to layout einai domhmeno me th logikh toy na dieykolynei to aytomato
> installation etoimwn packages, kai to katafernei mia xaroula kata thn apopsh
> moy...

Akribws. To SysV systhma ekkinhshs exei ayto to basiko pleonekthma.
Alliws tha eprepe, otan sthnoume paketa pou theloun startup-commands,
na kanoume parsing & editing sta arxeia ekkinhshs (ayto pou pathainoume
otan theloume na sthsoume aytomata ellhnika sta X, dhladh...)

Ayto pou den mou arese sto RedHat 4.x, 5.0, einai oti den se afhnei na
peirajeis
ta config arxeia ean xrhsimopoiouses to ergaleio administration pou eixe
(aytos htan o kyriws logos pou protimw gia thn wra to Suse, ektos to
I18N kai to KDE).
To RedHat 5.1 exei, pleon, to linuxconf, dystyxws den to exw dokimasei
akoma
(alhtheia ti ginetai me ayto? pws to briskete?). Epishs to 5.1 diabasa
pws exei
shmantikh yposthrijh gia Internationalization (I18N), ara mas endiaferei
idiaitera.

--
|  Georgatos Photis    |   University of Patras,                      |
|  G    EEE  FFF       |        www:  http://www.ceid.upatras.gr/~gef |
|  G  G E    F         |     e-mail:  mailto:gef at ceid.upatras.gr      |
|  GGGG EEEE F         |      phone:  +30-61-437249                   |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr