Ellinika AEI

Harris Kosmidhs hkosmidi at hal.csd.auth.gr
Wed Sep 16 01:29:52 EEST 1998

On Sun, 13 Sep 1998, Mike Flouris wrote:

> Anyway, an theleis na matheis se ti periballon tha
> doyleyeis, oi foithtes pairnoyn account se Unix apo
> thn eggrafh toys (sxedon ola ta mhxanhmata einai Sun Sparc 5
> me SunOS 4.1.x). Yparxoyn peripoy 20-25 tetoia Sun gia
> proptyxiakoys poy einai anoixta 365 meres to xrono olo to24wro.
> Epishs apo 2-3o etos tha mporeis na breis mia doyleia
> se mia omada sto ITE (oxi gia fragka, mhn perimeneis kai
> tipota, alla gia empeiria) kai na doylepseis se poly
> kalytera mhxanhmata (Sun Ultra Enterprise ktl. ... )
>
> Ayta.
>
> Mike &

Kala auto den exei kai polu shmasia. Kai se mas (plhroforikh 8essalonikhs)
pairneis unix account kai mporeis na douleueis se sun,hp,dec.
Par' ola auta oi pio polu douleuoun se 95 eitre spiti tous eite sto Pc-Lab
pou exoume.

> P.S. Epeidh kapoy anaferthike parallhlh mhxanh, kai
> sto Hrakleio yparxei parallhlh mhxanh ths HP agorasmenh
> prosfata ...

Oute auto leei tipote. Nomizo kai emeis exoume alla kai? Den thn exei dei
kaneis ;-)

Harris

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr