× login & KDE/Gnome Dispute

Kontogewrghs Aristeidhs kontogar at itia.math.uch.gr
Tue Sep 15 18:20:30 EEST 1998

On Mon, 14 Sep 1998, Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> On Mon, Sep 14, 1998 at 12:27:19PM +0300, Felix wrote:
> > geia xara,
>
> > P.S. Alh0eia 3erete poia einai h "epishmh" 0esh twn ellhnikwn LUGs gia thn
> diene3h poy yparxei sxetika me to ean 0a prepei h oxi na perilhf0ei stis
> standard linux distributions mh kalyptwmeno apo thn GPL logismiko (ok!
> profanws enow thn QT library toy KDE kai ta synafh me thn KDE/GNOME diene3h
> bl. http://slashdot.org/features/9807150935248.shtml ).

Gia thn dieneksh sxetika me thn QT egw exw na pw to ekshs:
H olh istoria arxise apo ta arxhgeia ths RedHat.
Oxi oti den katanow tis anysixies tous.
Alla otan autoi mas poulagan (kai mas poulane akoma)
thn Motif kai to CDE den yphrxe problhma?

Kai an ontws 8eloun na yposthrikoun to eleu8ero
software mhn dia8etontas thn QT stis distributions tous
giati mas poulane thn Motif extra?

Ti egine re paidia. Ginikame kiolas tosoi polloi kai 8a
arxisoume na tsakwnwmaste metaksy mas (redhat -gnome enantion KDE)?
Etsi fenetai.

Pantws kapoia stigmh 8a emfanistei free-QT (eite logo antagwnismou
opote h troll-tech 8a tis dwsei eleu9era, eite giati kapoios
8a bgalei free-Qt opws to lesstif.)

8a doume.

Aristeidhs

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr