Ellinika AEI

Achilleas Kotsis achille at eexi.gr
Tue Sep 15 06:16:17 EEST 1998

Uparxoune ergasthria pou exoune upologistes,alla einai gia shgkekrimena
ma8hmata.
PX gia to ma8hma ari8mhtikh analush,uparxei ena ergasthrio me peripou 10
PC kai Sun pou trexoune Solaris,alla se auto exeis access mono ena
e3amhno.
Uparxoun epish alla labs (px softlab , dbnet) sta opoia pairneis access
analoga me ta ma8hmata pou dialegeis,kai meta to6o e3amhno.(egw eimai 5o
den exw akoma access para sta dummy termatika:)
Epish uparxei mia ai8ousa me kamia 20aria Sillicon Graphics ta opoia
dustuxws einai mono gia metaptuxiakous foithtes (kai tis perisoteres fores
ta misa einai adeia.)

      Achilleas Kotsis (Achille on IRC)
achille at eexi.gr , http://w4u.eexi.gr/~achille/

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr