× login & KDE/Gnome Dispute

Felix gastone at otenet.gr
Mon Sep 14 12:27:19 EEST 1998

geia xara,

Epeidh bare0hka thn grammh entolhs ;-) 0elhsa na ry0misw to mhxanhma moy  (trexei slackware 3.5 kai KDE) wste na mporw na kanw login mesa apo grafiko periballon, alla3a loipon to default runlevel se 4  ka0ws epishs kai ta periexomena toy rc.4 wste na trexei kdm kai oxi xdm. To problhma moy einai oti DEN 0elw na emfanizetai oute to default aspromauro "karo" background toy X server ( 0a protimoysa kati se steel blue :-) alla oyte kai to xterminal kata thn diarkeia toy login, 3erei kaneis pws mporw na to petyxw ayto?

P.S. Alh0eia 3erete poia einai h "epishmh" 0esh twn ellhnikwn LUGs gia thn diene3h poy yparxei sxetika me to ean 0a prepei h oxi na perilhf0ei stis standard linux distributions mh kalyptwmeno apo thn GPL logismiko (ok! profanws enow thn QT library toy KDE kai ta synafh me thn KDE/GNOME diene3h bl. http://slashdot.org/features/9807150935248.shtml ).

E.M.