Ellinika AEI

Mike Flouris flouris at csi.forth.gr
Sun Sep 13 18:46:24 EEST 1998

$tErE0 wrote:
> exw akousei foithtes apo to hraklio na lene oti h sxolh tous alliws
> legetai: to MIT ths Mesogeioy ;)))

Etsi lene oi kathigites mas. Malakies an thes th gnwmh moy.
Apla to briskoyn san dikaiologia otan mas kseskizoyn.
To mono poy isxyei einai oti yparxei amerikanikh nootropia
apo toys kathigites kai merikoi pairnoyn thn ylh poy didasketai
sta US panepisthmia opws kai projects ktl.

> > Ena shmantiko shmeio einai epishs oti h sxolh den exei
> > gynaikeio plhthismo (90% antres), alla kai ta ypoloipa
> > tmhmata toy Hrakleioy den exoyn epishs poly. Dystyxws
> > ta tmhmata ths triths desmhs einai sto Rethimno :(
>
> ekei 8a kolisoume?:)))

Ekei exoyn kollhsei polloi ...

> Epeidh anelabes na dwseis plhrofories gia thn sxolh sou mporeis -an 8es
> bebaia- na apanthseis stis parakatw erwthseis wste na yparxei
> antikeimenikh sygkrish me tis sxoles pou anafer8hkan se proigoumena mails:
>
> 1) Analogia foithtwn ana ypologisth sto ma8hma poia einai?

Loipon mpainoyn ~60 foithtes to etos. Oi ypologistes sta ergasthria
toy panepisthmioy gia toys proptyxiakoys einai 35-40 (exei kai kati PC
se ena ergasthrio poy den ta anefera sto prohgoymeno mail).
Epishs oi perissoteroi apo 3-4o etos mporoyn na doylepsoyn kai
sto ITE. H gnwmh moy : 1 ypologisths ana 5 atoma.

Pantws mia fora eixa paei sth Thessalonikh kai ekei eida oti
yparxoyn kai poly xeirotera :)

> 2) Ektos ap'thn istoria me to ITE yparxoun ypotrofies, kai poies?

To ITE dinei kapoies "proptyxiakes ypotrofies" se osoys doyleyoyn
ekei. Einai gyrw stis 40K to mhna kai to kalokairi ta dipla.
Ypotrofies apo to tmhma dinontai mono stoys 3 prwtoys to kathe
etoys kai prepei na einai to poly 100K. An theleis pantws doyleies
yparxoyn arketa pragmata poy mporeis na breis eite sto ypologistiko
kentro, eite sth bibliothiki, se programmata kathigitwn ktl.

> 3) Yparxei kalh biblio8hkh?

Thn bibliothiki toy panepisthmioy sxetika me biblia H/Y tha thn
xarakthriza kakh. Yparxoyn mono basika biblia .
OMWS, h bibliothiki toy ITE einai foberh. Exei xiliades periodika,
journals, proceedings kai biblia agorazontai synexeia.
Ekei mporeis na breis oti theleis.

> 4) Ta ergasthria einai artia eksoplismena?

Ti ergasthria ennoeis ? Ta mona ergasthria einai ergasthria hardware
kai tha elega oti gia ta mathimata poy ginontai, einai kala organwmena.
Sto hardware asxoloymaste kyriws me th sxediash hardware se CAD
kai oxi mesa se ergasthrio.

> 5) Ta biblia pote ta pernete ?

Eksartatai apo to mathima. Apo oti thymamai sxedon ola
einai sthn wra toys. Otan xreiasteis kati, to exeis hdh parei.
An den to exeis parei tha einai synhthws on-line.

> 6) To programma twn eksetasewn pote bgainei ?

To programma bgainei arketa nwris kai diamorfwnetai apo
th Genikh syneleysh twn foithtwn. Genika se themata
organwshs to tmhma einai apsogo kata th gnwmh moy.

Genika exw arketa kalh gnwmh gia to tmhma moy, toylaxiston
se sygkrish me ta ypoloipa ellhnika tmhmata H/Y.
To problhmata toy einai oti einai arketa dyskolo kai oti
den pernas kala san foithths.
Den isxyei dhladh : mathimata, seminaria, projects, alla
pername kai kala :)

To mono sigoyro pantws einai oti tha kaneis polloys filoys
giati h sxolh einai toso mikrh poy sto prwto etos tha
toys ksereis sxedon oloys .

Mike &

Michail D. Flouris
-Graduate Student in Computer Science, University of Crete.
-Software Engineer, Operating Systems and HPCN Division,
 Institute of Computer Science (ICS), FO.R.T.H.
Address : Science & Technology Park, P.O.Box 1385,
          Heraklio, Crete, GR-711-10 GREECE.
Phone   : +30 81 391662 (CARV Room - ICS)
Email   : flouris at ics.forth.gr | flouris at csd.uch.gr
URL     : http://www.ics.forth.gr/~flouris
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr