Pine Configuration

Kostandinos Saipas saipman at eexi.gr
Sun Sep 13 05:04:17 EEST 1998

On Sat, 12 Sep 1998, Panos wrote:

> Anarotiemai pos tha mporousa na diloso sto pine ta ekseis.
> Pop server :pop.domain.gr

To pine den exei th dynatothta na katebazei mails apo pop server, tha
prepei na katebaseis to fetchmail, einai poly praktiko proggie pou
analambanei na sou katebazei ta mails sou ana takto diasthma pou orizeis
esy.

> SMTP server : smtp.domain.gr

sto ~/.pinerc symplhrwneis to katallhlo pedio:

# List of SMTP servers for sending mail. If blank: Unix Pine uses sendmail.
smtp-server=

> Email address : username

to username de to orizeis esy. Otan shkwnei pine enas userA exei username
userA:} Toulaxiston etsi nomizw.

> ktl...
> oste na mporo na leitourgiso kanonika me to pine san kurio mail client
> mou kai na diavazo to mail mou

An katebaseis to fetchmail, kai baleis kai pgp wste na eisai plhrws
organwmenos, mporeis na synagwnisteis kathe mail client me to pine;}

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr