Ellinika AEI

Antonis Tsolomitis atsol at itia.math.uch.gr
Sat Sep 12 15:24:24 EEST 1998

To oti egive dektos foitntns stnv Amerikn me 5,5 dev leei tipota apolytws.
Gia va tolmouse va kavei aitnsn px stn Germavia va sou pw egw...

Koita stnv amerikn to epipedo twv proptyxiakwv spoudwv eivai poly xamnlo.
Kai twv metaptyxiakwv poly ypsnlo. Eivai eukolo va pas gia metaptyxiaka
ekei. 0a petas se sxesn me tous allous (toulaxistov tous amerikavous)
pou ksekivave didaktoriko kai dev exouv akousei oute mia fora tn leksn
epagwgn (induction). Bebaia sta metaptyxiaka tous skizouv. alla o ellnvas
exei kalo ypoba0ro akoma kai me 5,5 ptyxio. Ta kserw apo prwto xeri
giati ekei spoudasa (ekava to didaktoriko mou).

Dev lew oti stnv krntn dev eivai kalo to tmnma etsi? Apla lew oti
auta dev eivai swsta kritnria.

Gia tous ypologistes. Les oti to EMP exei to kalytero diktyo.
Kala de lew mporei va exei (dev kserw) alla to 0ema eivai av esy
exeis prosbasn kai se ti mnxavnmata exeis prosbasn kai posoi foitntes
avtistoixouv ava PC n' ava sta0mo ergasias.
Av px exei 10 fores perissotera mnxavnmata apo ola ta alla tmnmata
alla exeis kai 100 fores perissoterous foitntes, e, tote sigoura
dev eivai kalytero (gia auto to logo).
Ayto sou to epixnrnma mou 0ymnse to Ohio State (opou ekeva ta
metaptyxiaka mou) pou diafnmizei oti exei to teleutaio movtelo
tou yperypologistn Cray. Ovtws to exei. Kai ovtws tsimpave
oi veoi foitntes pou tous aresouv oi ypologistes. Mexri va diapistwsouv
oti programmata stov Cray trexei movo to Ma0nmatiko apo tous
tomeis Ari0mntikns avalysns, 0ewrias ari0mwv, kryptografia klp
kai dev exei kamia sxesn me to tmnma ypologistwv.

Av eisai diate0mimevos pavtws va pas stnv eparxia kai av se evdiaferei
n douleia kai to va ma0eis kai oxi movo to va peraseis kala sav foitntns
egw epimevw oti 0a prepei va pareis sta sobara to pavepistnmio Aigaiou.
Ekei 0a peraseis asxnma sav foitntns. Auto sta sigoura.
Alla 0a exeis kai polles pi0avotntes va breis douleia otav apofoitnseis.
To tmnma pou ftiaxvouv ekei (kai opwsdnpote 0a exei ateleies giati eivai
veo) dev eivai avtagwvisimo! Kaveva allo AEI dev 0a bgalei
se 4 xrovia apo snmera apofoitous me autn tnv eidikotnta. Kai bebaia
to tmnma ekei to kavei epitndes giati dev 0elei diarroes foitntwv me
metagrafes alla epipleov 0elei va kavei kati pio prwtoporiako
apo ta pepatnmeva kai gvwsta twv ypoloipwv AEI.

Koita dev sou lew ti va kaveis. Oute bebaia va pas stn Samo.
Apla va to skefteis giati oi prwtoi apofntoi vewv sxolwv briskouv
eukolotera douleia. Egw eimai ma0nmatikos bebaia alla as sou pouv
edw oi tns listas apofoitoi twv ypologistwv av n agora eivai kaln
gia ta ptyxia tous n' yparxei koresmos (egw dev kserw).

Avtwvns.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr