kor

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sat Sep 12 12:05:46 EEST 1998

Hello All!

H erwthsh einai ligo asxeth, alla mporei kapoios na kserei :

Exw mia motherboard UX2 ths Samsung me DEC AXP21164 kai DeskStation ARCS
firmware. Me ta polla katafera na treksw to MILO me ena eidiko loader ths
DeskStation, alla 8a h8ela ontws ena SRM firmware gia na balw NetBSD h kanena
OpenVMS h Digital Unix an xreiastei. Kserei kaneis ean mporw na balw to SRM
firmware s'aytes tis boards?

Einai fobero spasimo na exeis ena mhxanhma ikano na treksei Digital Unix kai to
mono poy se empodizei na to kaneis einai to firmware poy de mporei na to kanei
boot :>

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr