Re^2: Linux + assembly ??

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Sat Sep 12 01:09:17 EEST 1998

On Sat, 12 Sep 1998, Kyriazopoulos Ioannis wrote:

> opoios exei programatisei se Motorola ......
>
> Assembly kserei oti einai eti fotos apo tia ntistixi tis Intel
>
> pou krataei akoma simvatotita me 8086 :((

Amen, Brother!

Ax, arxizoun na epistrefoun oi mnhmes....
Sthn amigoula mou, eixa perasei katey8eian apo BASIC se assembly, kai meta
apo assembly se C. To teleytaio bhma (apo assembly se C) mou eixe fanei
para poly eykolo, giati o 68000 eixe ena para poly um... orthogonal set
entolwn (eg, oles oi entoles htan eite mem->reg h reg->mem, syn eidikes
entoles gia mem->mem), pou fainotan na tairiazei ganti sthn C
(while(*x++=*y++); => move.b (a0)+,(a1)+; bne.s -4;) (kai emena mou eixe
fanei programmer-friendly).

Telika, to instruction set toy 8086 eixe basistei ston 8080 kai ayto ston
4040 ?

Tassos

(Argotera katalaba mono poso xrhsima mporoun na ginoun ta bitfields se
syndiasmo me hardware...)

--
Bassoukos Tassos
"Windows 95:  32 bit extensions and a graphical shell for a 16 bit patch to an 8

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr