Ellinika AEI

$tErE0 smakis at spark.net.gr
Fri Sep 11 22:33:55 EEST 1998

Hi...

Fetos dinw paneladikes kai 8a i8ela na kanw mia erwthsh
sthn lista mias kai exw katalabei pws to megalytero meros
twn melwn ths einai ellhnes foithtes.

-->Poia ap'tis parakatw sxoles pisteyte oti einai kalyterh?
-->Giati?

Episthmh twn H/Y (Hraklio)
i'
Pliroforikh (A8ina, Thess/niki, Ioannina klp)
i'
Mhxanikos H/Y & Pliroforikhs (Patra).

***Otan lew kaliteri ennow diladi apo apospi gnwsewn pou 8a
apokthsei o foithths piothtas twn ka8ightwn k.lp.

***Pros 8eou -epeidh gnwrizw ton antagwnismo i synagwnismo (opws
8elete parte to) pou epikratei metaksi twn ellinikwn AEI- den 8elw
na dhmiourghsw kapoia entash :) Aplws as mou pei kapoios th gnwmh
tou. An malista spoudazei se mia ap'tis parapanw sxoles :kalitera.

  \||||||/
 - $tErE0 -
  /||||||\

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr