init 4

Jiannis Mitsos gmitsos at demokritos.cc.duth.gr
Fri Sep 11 10:38:46 EEST 1998

sto /var/X11R6/lib/xinit exei ena link to file xinitrc einai link me p.x
me to xinitrc.fvwm kanto sbhse to link kai balto me oti 8es kai 8a exeis
allo window manager ..
Egw proswpika poy exw KDE antegrapsa to xinitrc.fvwm se xinitrc.kde
esbhsa tis 2 teleytaies grames kai sthn 8esh toys ebala startkde
kai meta kane ln -s xinitrc.kde xinitrc kai 8a exeis to kde san default
window manager!!

Yannis

gmitsos at duthg.r

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr