Elliniki Orologia ????

Vassilis Terzopoulos bacardi at eexi.gr
Fri Sep 11 10:38:33 EEST 1998

At 07:46 ìì 10/9/1998 +0300, Sifalakis Manolis wrote:
>neo xristi tou Internet, alla ennoies opws "Mail Hub", "Mail Relay",
>"SMTP Server", "SMTP Port", kai diafora alla einai kati perissotero apo
>lathos na prospathoume na ta ellinikopoiisoume. Sto katw katw akoma kai
>na tis akousei i na tis xrisimopoiisei autes tis ennoies enas aplos
>xrhsths (akoma kai me ellinikous orous), mallon den katalabainei
>peri tinws prokeitai ;-). Skeyou poso mallon an exei na kanei me orous
>opws "block", "thread", "OSPF" (pou anefere kapoios).

Den yparxei diafwnia sthn ousia, yparxei omws se mia leptomereia.
Para0etw kai to mhnyma toy Giannh Iwannoy me ton opoio epishs exw
mia mikrh diafwnia (thn idia):

At 07:01 ðì 11/9/1998 +0300, I.Ioannou wrote:
>Alwste pisteyw einai ligo aney ousias h koubenta, apo thn apopsi oti telika
>tha epikratisoyn oi oroi pou h ploipsifia ths koinwtitas H/Y tha iothetisei,
>kai mono, asxeta apo metafraseis, asxeta apo gnwmes eidikwn kai mh (px to
>"ypologisths: einai eypeptos, alla to "eksiperethths" den einai re paidia).

Loipon h diafwnia einai oti, se megalo ba0mo, _emeis_ ka0orizoyme to poioi
kai posoi oroi metafrazontai h an 0a exoyn ikanopoihtikh apodosh kai 0a
ginoun apodektoi apo to eyry koino - ara kalo einai na prospa0oyme na
apodwsoume toys oroys sta ellhnika kai, proswpika, pisteyw oti panw apo
90% ths orologias mporei na apodo0ei sta ellhnika me tropo pou na ginei
eyrews apodekth. An to ejyphreths den einai eypepto (pou proswpika nomizw
oti einai ikanopoihtikh apodosh), as doume mhpws broume kati kalytero,
pou na mporei na ginei eykola apodekto.
Symfwnw pantws oti kapoioi oroi den 0a apodw0oun sta ellhnika pote (eite
giati einai eykoloi sthn profora-grafh toys ws exoun, eite giati moiazoun
me ellhnikes lekseis me apotelesma na afomoiwnontai aytoysioi).

To dyskolo me toys "texnikous" kai toys "ba0ytera enasxoloumenoys" h an
0elete toys "palhous" einai oti dyskoleyomaste na xwnepsoume nees lejeis
otan gia xronia paizoume me agglikous orous. Idia katastash me ta grenglish.
Dystyxws ayto einai dikaiologhmeno alla den payei na einai problhma poy
lynetai mono me dikh mas symbolh. To oti _egw_ xronia twra synh0isa na
grafw pixel anti eikonostoixeio, den shmainei oti o neos sto xwro prepei
na brei th lejh pixel mprosta toy - ayto einai mallon egwismos :-)
Apo thn allh pleyra bebaia, to na prospa0ei kaneis swnei kai kala na
_ypoxrewsei_ ton kosmo se ellhnikous orous, einai mallon swbinismos :-)

Deite kai merika xaritwmena apo thn Akadhmia A0hnwn:
http://www.hri.org/forum/culture/deltio6.html

Xairetw,
Basilhs

--
 Vassilis Terzopoulos: Out of my mind. Back in five minutes :-)
 http://w4u.eexi.gr/~bacardi - webmaster@ http://www.techlink.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr