Re^2: Re^2: Egcs 1.1b +pentium patch

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu Sep 10 12:39:54 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 09 Sep 98, Linux-greek-users wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
Re^2: Egcs 1.1b +pentium patch":

 >>  L? Pragmati o 2.0.35 emfanizei sinexws prob sta /usr/include
 >> mpla L? mpla... Se slackware 3.5 afou egine compile me ta polla
 >> warningz ta X den L? anoigan me tipota... anybody and ideaz ?
 >>
 >> MHN kanete metafrash toy pyrhna me ta mpalwmata gia pentium,
 >> einai gnwsto oti den douleyei. Xrhsimopoeiste sketo egcs.

 L> Emena pantws douleuei mia xara  parolo oti sthn metafrash tou
 L> purhna ebgale polla warnings. To mege8os tou purhna bghke ligo
 L> megalutero alla diafora sthn taxuthta den diapistwsa

Den kserw an to prosekses, alla to arxiko mynhma anaferei ta Pentium patc... e,
sygnwmmh, ta mpalwmata gia to pentari. Ayto einai to pgcc, ena mpalwma gia ton
egcs metaglwttisth, to opoio thn teleytaia fora poy to koitaksa prin ligoys
mhnes htan gnwsto oti dysmetaglwttize ton pyrhna. To oti mporei sth dikh sou
syn8esh na douleyei, den shmainei oti douleyei genikws.

--
Christos Ricudis
"Ta para8yra diepistwsan oti ena gknat eperdey8hn plhsion toy ypologisthra sas.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr