Epotiseis

Chania General Hospital genoshan at otenet.gr
Thu Sep 10 08:15:16 EEST 1998

Geia sas
Gia to kpp dokimase:
sthn epilogi
<Rithmiseis/Modem/Entoles modem/Init display (sec/100)>
vale ton arithmo <95>, h telos pantwn kapoio arithmo megalitero tou 50
Frontise, an dineis manual to login na exeis sthn epilogi
<epejergasia logariasmoy> thn <klisi pistopoihshs :> orismenh se <mesw
termatikoy>

Xairetw
Leonidas Tzimis, PhD
Hospital Pharmacist, Chania General Hospital, Crete, Greece
tzimis at usa.net