ssh2 host restrictions

Kostandinos Saipas saipman at eexi.gr
Thu Sep 10 00:05:16 EEST 1998

On Wed, 9 Sep 1998, Harris Kosmidhs wrote:

> Tora an sou po oti den to dokimasa?
> To diabasa sthn lista ssh. To meshmeri ki olas nomizo eipe kapoios apo to
> ssh.fi oti anamenoun na to baloun !!!

Mallon ayto pou den yparxei, einai h dynatothta na xrhsimopoieis ton idio
to sshd ws wrapper, opws sto palio sshd, opou me ta variables HostAllow kai
HostDeny rythmizes ta panta. Alliws kanontas compile me tcpwrapper
support, mporeis na elenxeis ta hosts, pou thes na syndeeontai, apo ton idio
ton tcpd. An exeis to palio ssh gia backward compatibility, tote se ayto
orizeis ta restrictions mesa apo to idio tou to sshd_config, isws ayto
diabases oti leipei apo to kainourio ssh.

> Harris

Kostandinos Saipas
saipman at eexi.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr