lexis (?)

THEMiS PAPASSiLEKAS pooke at compulink.gr
Wed Sep 9 09:25:39 EEST 1998

> 1) Oi agglikoi oroi prepei na mas einai gnwstoi! Eite eimaste newbies
>    eite guru afou kai oi dyo einai xristes(users) tou inet.
> To parapanw _den_ apaitei prospa8eia apo merous mas mias kai oloi
> gnwrizoume agglika.

..."oloi"?? PARA polloi, nai. Alla pote mhn les 'oloi'. Egw otan phra ton
prwto mou CPC464 den hjera gri agglika kai otan mou eleg 'press any key'
epsaxna na vrw pou einai h miza kai ta kleidia.

>  Epishs deite ti egine otan h micro$oft
> eksellhnise ta win95 (gia tous newterous). Pios iksere ews tote ti
> shmainei diakomisths? (milw gia tous newbies pou ypotei8etai oti ayth h
> prospa8eia ginetai gia xarh tous). To apotelesma? Mpaxalo...

    Me to sympa8eio, alla poios 'newbie' tvn w9x jerei ti einai 'server'? Alla
an tou peis apo thna rxh, 'server=diakomisths=blahblah', na deis pws 8a
ma8ei...

> 2) Gegonos einai pws einai arga pia gia mia tetoia prospa8eia (8ymy8hte me
>    8a asxoloyntai m'aythn ligoi... psagmenoi). Ta pragmata 8a mplextoun
> perrisotero para 8a li8oun. Eite to 8eloun na to pistepsoun merikoi eite
> oxi odhgoumaste se mia epoxh pou ola 8a einai eniaia! Parte merika
> paradeigmata: Eniaio nomisma, eniaia xwra (europe), eniaioi nomoi, eniaies
> amyntikes syn8ikes, eniaia... eniaia... eniaia _GLWSSA_! Nai kapote 8a
> milame oloi thn idia glwssa! Kai ayth 8a deite pws 8a einai h agglikh.

 Vre sy, koita ligo gyrw sou! katarxas, KA8E ALLO PARA ARGA EINAI -h
prospa8eia den exei kairo pou arxise kai HDH DINEI KARPOUS! Ma ti les? Pou to
eides esy oti einai arga? Isa-isa, TWRA einai h wra, twra pou arxizei kai
mpainei o polys kosmos mesa!
    Oso gia ta enniaia... KI EPEIDH? Den to katalavainw ayto. Opws eipa kai se
allo mhnyma moy sth lista, ayth den einai nootropia lunixa -einai nootropia
xrhsth xwris kammia kritikh skepsh pou dexetai oti ***** tou dinoun xwris na
antidraei.... Re sy, epeidh dhladh 8eloun na sfajoun th glwssa mas emeis 8a
katsoume san kotes? Kai mh xeirotera...

>  Alla na min perimenoun pws ayth
> toys h prospa8eia 8a petyxei toys skopous ths, dioti _kaneis_ma_kaneis_
> mas den 8a katsei na ma8ainei ap'eksw (les kai eimaste sto sxoleio akomh)
> oloklhrous katalogous gia na kataferei ti? Na milhsei se kapoion ellhna ti
> stigmh pou kai o allos den 8a ton katalabei. Posoi apo sas xreisimopoieite
> thn leksh "kybernoxwros" akomh?

    Aman... ma kala, epitelous, pote 8a katalavete oti DEN einai 8ema mono
orologias H/Y??! Poios sou eipe gia listes kais xoleia??? Apla -ekei pou mexri
twra ma8ainoume tous jenous orous, 8a ma8ainoume apo dipla kai tous ellhnikous
-PWS sto kalo ma8ame re paidia agglika???
    Oso gia to 'kyvernoxwros'... gia pes mou esy, poses fores xrhsimopoieis th
lejh 'cyberspace'??? Emena an er8ei kaneis kai mou to pei ayto 8a ton koitajw
kapws, kai meta 8a fygw. Mhpws xrhsimopoieis epishs lejeis opws 'serfarw' ktl?
Yuk!

VALiS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr