Re^2: (none)

THEMiS PAPASSiLEKAS pooke at compulink.gr
Wed Sep 9 08:59:45 EEST 1998

> Nai, h synepeia aytwn poy leei einai na kseperasoume kammia mera ta complex poy
> exoyme me thn Ypertath Anwterwthta Ths Fylhs Mas kai na arxisoume na
> epikoinwnoume me ton ypoloipo kosmo sthn ka8ierwmenh orologia, opws ekanan kai
> tosoi alloi pagkosmiws otan epimenoyn na xrhsimopoioyn ton oro "myocardion"
> anti p.x. toy isws pio katanohtoy sth fysikh toys glwssas "heartmuscle" h den
> kserw kai egw ti.

    Ma ti les re megale epitelous? Poia anwterwthta kai mpourdes? Edw milame oti
katastrefoume th glwssa mas etsi, milhse kaneis gia anwterwthta??? Ki epitelous,
katalavete oti ALLO to na jereis kai agglik agia na synnenoeisai px me tous
Ollandous kai ALLO to na xrhsimopoieis agglika ANTI ELLHNIKWN! MHN ta vazeis ola
sto idio sakouli! Ti sxesh exei to men me to de? Kai sto katw katw, epeidh oi alloi
xrhsimopoioun ellhnikes lexeis (pou sto katw katw to kanane gia logous KYROUS)
prepei emeis na tous to antapodwsoume? Na skedtomaste ligo parapanw ayta pou
leme...

VALiS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr