Programmatistes, bohqeia jana!

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Tue Sep 8 14:59:50 EEST 1998

Nai bre paidia, profanws prepei na "briskei" to mhxanhma thn Motif library
wste na to kanei link.
Ena omws poy oi motif libraries einai mesa sto /usr/X11R6/lib kai einai ta
arxeia
libXm.a
libXm.so.2.0
Dhladh, ti diaolo prepei na kanw o foykaras pera apo to na exei mesa sto
make file to
-L/usr/X11R6/lib ???
Afoy to /path/to/motif einai to /usr/X11R6/lib !!!

To error message einai to:

gcc -o xmcolor -O2 -fno-strength-reduce      -L/usr/X11R6/lib
xmcolor.o -lXm -lXpm -lXt -lSM -lICE -lXext -lX11
/usr/X11R6/lib/libXm.a(XmRenderT.o): In function `ValidateAndLoadFont':
XmRenderT.o(.text+0x20f5): undefined reference to `_Xsetlocale'
make: *** [xmcolor] Error 1

Pofanws kati trexei me to libXm.a, etsi den einai?

Ta symbolic links poy yparxoyn sto systhma sxetika me to motif einai ta
ejhs:

/usr/include/Mrm -> /usr/X11R6/include/Mrm
/usr/include/Xm -> /usr/X11R6/include/Xm
/usr/include/XmCxx -> /usr/X11R6/include/XmCxx
/usr/include/uil -> /usr/X11R6/include/uil

kai epomenws den yparxei problhma!

To /etc/ld.so.conf perilambanei to /usr/X11R6/lib, to tsekara.
Perilambanei kai to /usr/dt/lib se parakatw grammh. Ayto proerxetai apo to
CDE poy exw egkatesthmeno sto systhma moy. Yparxei periptwsh na mperdeyontai
ta libXm.a libraries toy motif kai toy CDE?
To libXm.a toy motif einai mesa sto /usr/X11R6/lib kanonika kai ekeino toy
CDE einai sto /usr/dt/lib. Sto /etc/ld.so.conf prwta einai h grammh
/usr/X11R6/lib kai meta h /usr/dt/lib.

Exw ftasei se apognwsh. BOHQEISTE ME!!!!!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr