SSH2 & Keys

George Labos dredd at corinthos.compulink.gr
Tue Sep 8 02:46:03 EEST 1998

Xairetw th lista :)
Evala xtes to ssh2.Omws den mporw na vrw mias kai ta man den lene tipota
pws mporw na exw to public key mou se ena server wste na glitwnw to passwd
se ka8e connect me afton, anti8eta me to ssh1 pou douleve apsoga exontas
to public key se ena file onomati Authorized_keys sto /.ssh sto account
mou. Ean gnwrizei kapoios as ri3ei ligo fws sthn upo8esh.
Efxaristw ek twn proterwn

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr